Nápověda & informace

Doručení a platba

Zásilkovna – doručení na adresu
Zásilkovna – doručení do výdejního boxu

Průměrná doba dodání je 2, maximálně 3 dny. Ve výjimečných případech to jsou 4 pracovní dny. Zásilky se snažíme expedovat ještě v den objednávky. 

V současné době lze platit platební kartou pomocí bezpečného platebního řešení ComGate Payments, a.s.

Možnosti plateb:

  • Platební karty
  • Platební tlačítka 
  • QR rychlá platba

Kontaktní údaje platební společnosti:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Nebo pomocí bankovního převodu s QR platbou, případně na dobírku.

Vrácení & Reklamace

Stačí vyplnit formulář pro vrácení zboží, který naleznete zde. Následně nám zboží přineste osobně, nebo zašlete na adresu Komu se nelení, s.r.o., Oldřichova 106/49, Praha 2, 12800

Na vrácení zboží necháváme více než je zákonná lhůta. Na vrácení máte 40 dní. Zboží prosím bezpečně zabalte do původního obalu.

Faq

Hledáte odpověď na váš dotaz? Mrkněte se do nečastějších dotazů. Pokud odpověď nenajdete, nebojte se nás zeptat přímo na stránce Kontakt.

  1. Zboží prosím zabalte do ideálně do původního obalu, abychom vám mohli vrátit celou částku za zboží.
  2. Vyplňte formulář pro vrácení zboží zde.
  3. A pošlete zpět na adresu Komu se nelení, s.r.o. Oldřichova 106/49, Praha 2, 12800 –
  4. Nebo se tu zastavte osobně. O tom nám ale dejte prosím vědět dopředu na info@gardemo.cz

Na vrácení zboží máte 40 dní od doručení zboží. Pokud o pár dní přešvihnete lhůtu pro vrácení, tak to nevadí. Napište nám a domluvíme se.

Nejlepší je nám původní zboží vrátit a vytvořit novou objednávku. 

Záleží na konkrétním dopravci, od nás se zboží expeduje během jednoho, maximálně dvou pracovních dnů. Většina dopravců stíhá doručit balíček do druhého dne. Avšak občas se něco nepovede. Průměrný čas doručení máme 3 dny. 

Platit můžete pohodlně online kartou, Apple Pay, Google Pay, nebo bankovním převodem pomocí QR kódu.